blog

خدمات ویرایش برای نویسندگان

خدمات ویرایش برای نویسندگان

 اهمیت ویرایش

وقتی اسنادی را می نویسید که قصد دارید آن ها را منتشر کنید یا به دیگران ارائه دهید، ویرایش سند شما بخش مهمی از فرآیند است. خدمات ویرایش شامل یک ویراستار است که پیش‌نویس شما را بررسی می‌کند و اشتباهات را تصحیح می‌کند. از جمله مشکلات گرامری، غلط املایی، و خطاهای علامت‌گذاری، و همچنین از سازگاری اصطلاحات، ساختار و قالب‌بندی متن اطمینان حاصل می‌کند.

با دسترسی به سطوح مختلف خدمات ویرایش، سند شما ممکن است تحت چندین دوره ویرایش قرار گیرد. از ویرایش تکوینی یا ساختاری تا تصحیح متن. گذراندن چندین مرحله ویرایش به ویژه هنگام نوشتن اسناد طولانی تر، مانند نسخه های خطی کتاب ضروری است. اما ممکن است برای یک پست وبلاگ کوتاه که در وب سایت شما قرار می‌گیرد، ضروری نباشد. علاوه بر درک نوع سرویس‌های ویرایشی که نیاز دارید، می‌خواهید هر نوع اطلاعات مهمی را با ویراستار خود در میان بگذارید. ارائه دستورالعمل‌های واضح به ویراستار کمک می‌کند تا بداند چگونه به شما کمک کند.

اگر در حال نوشتن یک سند اولیه مانند یک خبرنامه کوتاه یا چکیده هستید، احتمالا فقط به یک دور ویرایش نیاز دارید.

با چنین اسنادی ، یک ویراستار می‌تواند بر روی انواع مشکلات نوشتاری ذکر شده در بالا تمرکز کند و مطمئن شود که کار شما حرفه‌ای به نظر می‌رسد و خطا ندارد. برای اسناد طولانی تر، مانند یک کتاب خطی یا یک مقاله ژورنالی مبتنی بر یک مطالعه تحقیقاتی، ممکن است چندین دور و / یا انواع ویرایش مورد نیاز باشد. ممکن است به یک ویراستار نیاز داشته باشید که به شما در توسعه نسخه خطی یا اصلاح اساسی آن کمک کند، که شامل خدمات ویرایش تکوینی می شود. ممکن است برای سبک قالب‌بندی به کمک نیاز داشته باشید، که می‌تواند شامل یک دور خدمات ویراستاری انتشار باشد. پس از تکمیل و بررسی سند شما توسط یک ویراستار، ممکن است به آخرین دور خدمات تصحیح نیز نیاز داشته باشد.

هنگامی که نویسنده ای هستید که به دنبال خدمات ویراستاری هستید، مهم است که توجه داشته باشید که ویراستار شما ممکن است برای بهبود جریان سند شما اصلاحاتی انجام دهد تا خواننده بتواند به راحتی داستان یا استدلال را دنبال کند. ویراستاران این کار را به روش‌های مختلفی انجام می‌دهند. مانند جابجایی پاراگراف‌ها یا بخش‌ها، حذف قسمت‌هایی که ضروری نیستند، یا پیوند‌دادن جملات با ترتیب خاص. برخی از مشتریان فکر می کنند که دیدن خطوط قرمز زیادی ((Track Changes به این معنی است که نوشته آنها خوب نیست، اما اینطور نیست. هر سندی باید تحت ویرایش قرار گیرد تا به بهترین شکل ممکن باشد.

احتمالاً می دانید که چرا ویرایش مهم است، اما مزایای زیادی وجود دارد که ممکن است به آن توجه نکرده باشید.

همه کارهای مکتوب را می‌توان با انجام خدمات ویرایش، از پایان‌نامه‌ها تا رمان‌ها، و طرح‌های تجاری تا خاطرات – هر چیزی که می‌نویسید، بهبود بخشید! تمام اسناد مهمی که می نویسید، خواه از نظر شخصی برای شما مهم باشند یا برای رسیدن به یک هدف خاص، نیاز به بررسی توسط شخص دوم دارند تا مطمئن شوید که تا حد امکان حرفه‌ای ارائه شده‌اند. یکی از مزایای ویرایش که اغلب نادیده‌گرفته‌می‌شود این است که به شما کمک می کند در مورد نوشتن و عادات خود به عنوان یک نویسنده اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان نویسنده، ما دائماً در مورد هنر خود و دنیای اطراف خود بیشتر می آموزیم و کمک‌گرفتن از یک متخصص راه خوبی برای انجام این کار است.

هر سندی که می نویسید جای پیشرفت دارد و این برای هر نویسنده ای صادق است. تقریباً غیرممکن است که همه قسمت‌های کار خود را بهبود بخشید. همچنین یافتن خطاهایی که توسط یک ویراستار با سال‌ها تجربه به سرعت شناسایی می‌شوند، غیرممکن است. استفاده از خدمات ویرایش به این معنی است که دیگر نگران خطاهای خجالت‌آور در نوشته‌ی نهایی خود نباشید.

استفاده از خدمات ویرایش برای نویسندگان به شما کمک می کند مطمئن شوید که اسناد شما به راحتی در دسترس خواننده هستند.

این شامل بهبود جریان کار شما و همچنین تنظیم کلمات، جملات یا پاراگراف های خاص برای بهبود نوشته‌ی نهایی است. یک ویراستار همچنین مطمئن می شود که شما برای مخاطب مورد نظر متنی را می نویسید. ویراستار می‌داند که نوشته باید غیررسمی یا رسمی باشد و مطمئن شود که در سرتاسر متن به طور مداوم به همین صورت نوشته‌شده‌است. در حالی که اختصاراتی از این قبیل در بیشتر رمان‌ها قابل قبول است، اما برای یک مقاله علمی جدی بسیار غیررسمی است.

به طور خلاصه، ویرایش به شما کمک می کند تا خطاها را حذف کنید، جریان داستان یا استدلال خود را بهینه کنید و زبان و سبک مورد استفاده را بهبود ببخشید. هر نویسنده ای از ویرایش آثارش توسط یک ویراستار حرفه ای سود می برد. موسسه بیان خدمات تصحیح و ویرایش سریع و قابل اعتمادی را برای نویسندگان در 365 روز سال ارائه می دهد. یکی از ویراستاران متخصص ما را انتخاب کنید و همین امروز کارتان را شروع کنید.

نویسنده

afsaneh es

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *