ویرایش انگلیسی

صرف نظر از سطح تحصیلات یا شغل شما، تقریباً غیرممکن است که در طول زندگی خود تابه حال مقاله یا سند مشابه دیگری را ننوشته باشید. برای کسانی که مقالات را به زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (یا سوم…) می نویسند، مشکلی وجود دارد، زیرا نوشتن به زبان انگلیسی حتی برای افراد بومی زبان نیز می تواند پیچیده‌باشد. اصطلاح ویرایش انگلیسی به طور کلی برای اشاره به یک ویراستار حرفه ای که یک مقاله را برای وضوح، دستور زبان، کاربرد کلمات و هرگونه خطا بررسی می کند، استفاده می شود. زمانی که به خدمات ویرایش انگلیسی نیاز دارید، باید بدانید که باید به کجا مراجعه کنید که این موضوع می تواند چالش برانگیز باشد.

یک ویراستار انگلیسی مقاله نوشتاری شما را با تصحیح اشتباهات، بررسی قوام و لحن مقاله ، حذف اشتباهات دستوری و املایی و همچنین اشتباهات تایپی و ارائه پیشنهادهایی درصورت نیاز، بهبود می بخشد. استفاده از خدمات یک ویراستار انگلیسی همیشه ایده خوبی است. حتی اگر فقط برای انجام یک بررسی نهایی، قبل از ارائه مقاله

به مخاطبان خود باشد. این امر به ویژه اگر زبان مادری شما انگلیسی نباشد، بسیار مناسب است.

 

انواع روش های پیداکردن ویراستار انگلیسی

هنگام جستجوی یک ویراستار انگلیسی، با مراجعه به وب سایت دانشگاه محلی خود یا تماس با بخش انگلیسی در دانشگاه شروع کنید. ممکن است بتوانید پژوهشگران محلی را بیابید که هم با موضوع شما آشنا باشند و هم در زمینه نگارش و / یا ویرایش انگلیسی آموزش دیده باشند. علاوه بر این، دانشگاه ممکن است بتواند فهرستی از ویراستاران حرفه ای انگلیسی را در اختیار شما قرار دهد. اگر موسسه زبان، فرهنگی یا بین‌المللی در منطقه شما وجود دارد، می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها منابع مرتبط با ویرایش انگلیسی را ارائه می‌دهند یا خیر؟

یک مرکز نگارش و ویراستاری همچنین می تواند در هنگام جستجوی خدمات ویرایش انگلیسی مفید باشد. بنابراین تماس با دانشگاه محلی یا جستجو در وب سایت آنها برای یافتن اطلاعات در مورد مراکز یا خدمات نوشتاری موجود می تواند مفید باشد. گزینه دیگر این است که آگهی درخواست خدمات ویرایش انگلیسی را در تابلوهای شغلی محلی یا آگهی ارسال کنید.

جستجوی آنلاین برای یک ویرایشگر انگلیسی نیز می تواند امیدوار کننده باشد.

اگر با یک ضرب الاجل سریع روبرو هستید یا از یک موسسه آکادمیک یا سایر خدمات نوشتن در منطقه خود اطلاعی ندارید. وب سایت های ویرایشی مانند Editor World خدمات ویرایش فوری انگلیسی را توسط ویراستاران حرفه ای با چندین دهه تجربه ارائه می دهند. شرکت های ویرایش آنلاین به شما این امکان را می دهند که به راحتی خدمات ویرایش انگلیسی با کیفیت بالا را خریداری کنید. یکی از مزایای استفاده از یک شرکت خدمات ویرایشی نسبت به یک فریلنسر این است که می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد شهرت شرکت جمع‌آوری کنید و در صورت بروز هر مشکلی روش‌های بیشتری برای استفاده داشته باشید.

مکان‌های زیادی برای یافتن ویراستاران انگلیسی آنلاین وجود دارد.

فقط مطمئن شوید که ویراستار یا شرکتی که انتخاب می‌کنید معتبر و قابل اعتماد باشد. ویراستار انگلیسی که انتخاب می کنید باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد و به موقع پاسخ دهد. درخواست یک نمونه کار ویرایش همیشه ایده خوبی برای اطمینان از دریافت خدمات ویرایش انگلیسی با کیفیت بالا و حرفه‌ای است. مشاهده نمونه‌ای از ویرایش‌های یک ویراستار انگلیسی در مقاله خود همیشه مفید است، بنابراین می‌دانید در صورت خرید خدمات ویرایش پولی آن‌ها چه انتظاری دارید. هنگامی که تصمیم به خرید انگلیسی یا هر نوع خدمات ویراستاری دیگری می‌گیرید، همیشه باید دستورالعمل‌های دقیقی را برای ویراستار ارائه دهید تا مطمئن شوید آنچه را که نیازدارید از این سرویس دریافت می‌کنید. بدون این دستورالعمل‌ها، ویراستار باید بهترین حدس بزند شما چه به دنبال چه چیزی هستید.

این ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما هر مشتری اهداف منحصر به فردی دارد و این بر نحوه انجام ویرایش تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، برخی از مشتریان از ویراستار می خواهند که بدون اظهار نظر یا درج هرگونه سوال برای شفاف سازی، ویرایش هایی را انجام دهد تا بتوانند مقاله را بلافاصله پس از پذیرش اصلاحات (از طریق Track Changes) ارائه دهند. از سوی دیگر، برخی از مشتریان در سرتاسر مقاله خود درخواست ویرایش می‌کنند و برخی دیگر درخواست می‌کنند که تا حد امکان اصلاحات کمتری انجام شود. همانطور که می‌بینید، ارائه دستورالعمل‌هایی برای ویراستارانگلیسی خود برای روشن کردن اهداف و انتظارات شما مهم است تا خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

کلام آخر

گروه بیان خدمات ویرایش سریع و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می دهد. ویراستاران و قیمت‌های ما را بررسی کنید یا برای پاسخ به سؤالاتی که ممکن است در مورد خدمات ویرایش انگلیسی ما داشته باشید، تماس بگیرید.

نویسنده

afsaneh es

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *