blog

نکاتی برای نگارش بهتر (اگر انگلیسی زبان دوم شماست)

نکاتی برای نگارش بهتر (اگر انگلیسی زبان دوم شماست).

که نگارش به یک زبان خارجی می‌تواند سخت باشد. انگلیسی در حال حاضر یک زبان عجیب و غریب برای کسانی که به عنوان زبان اول صحبت می کنند است – پس تصور کنید اگر انگلیسی زبان دوم شما باشد نگارش چقدر سخت تر می شود. گاهی اوقات نوشتن به زبان دوم غیرممکن به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما ما اینجا هستیم تا با این مفهوم مخالفت کنیم و به شما این اطمینان را بدهیم که در واقع می توانید بهتر شوید! ناامید نشوید، زیرا راه هایی برای بهبود مهارت های نوشتاری شما در زبان انگلیسی، به عنوان زبان دوم یا حتی سوم وجود دارد. با این حال، زمان کمی و فداکاری زیادی را می‌طلبد، و ما به این فکر افتادیم که نکات آزمایش شده‌ای را برای آسان‌ترکردن آن به شما ارائه دهیم!

 

بخوانید، بخورید، بخوابید، تکرار کنید.

این یک عادت مهم است، صرف نظر از زبان شما. اما بیشتر از آن، اگر هدف نگارش خوب به زبان دوم باشد. مطالعه هر مطلبی حداقل به مدت نیم ساعت در روز، مهارت های نوشتاری شما را بهبود می بخشد، فقط به این دلیل که یاد می گیرید و سعی می کنید بر اساس آنچه می خوانید سازگار شوید.

البته، کمک زیادی به دایره لغات شما خواهد کرد و بهترین وسیله ای است که از طریق آن می توانید گرامر و سبک زبان خارجی را یاد بگیرید. چه رمان، روزنامه، مقاله آنلاین یا حتی صورت‌حساب .

نکته حرفه ای: همچنین می توانید مطالبی را که قبلاً به زبان مادری خود خوانده‌اید بخوانید. از آنجایی که شما با داستان و واژگان آشنا هستید، ترجمه و ساخت واژگان به زبان انگلیسی برای شما آسان تر خواهد بود.

 

بنویسید

وقتی نمی خوانید، بنویسید. وقتی ایده‌ای در سر دارید، بنویسید. هنگامی که کار دیگری انجام نمی دهید و حوصله دارید، بنویسید.

با نوشتن فقط چند جمله در روز شروع کنید – مانند نوشته‌های کوچک مجله، یا جملات و عباراتی که معمولاً استفاده می‌کنید و سپس بعد از آن بیشتر پیش بروید.

توجه داشته باشید که شما در حال تلاش برای بهبود یک چارچوب از قبل ایجادشده از مهارت‌های نگارشی هستید. بنابراین، این امر کمی فراتر از تسلط بر اشتباهات تایپی و گرامری است و به حوزه ساختار و قالب بندی مربوط می شود. وقتی می نویسید، می توانید خودتان را ارزیابی کنید و همچنین در مورد سبک نگارش و همچنین زبان به خودی خود بیاموزید.

اگر سبک نوشتن شما بهبود یابد، مهم نیست که به چه زبانی برای برقراری ارتباط انتخاب می کنید، این یک برد است!

 

ترجمه نکنید.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم اغلب هنگام نوشتن به زبان انگلیسی با آن مواجه می شوند این است که ترجمه فقط روی کاغذ انجام می شود. فکر کردن به زبان مادری و سپس یافتن ترجمه کمی سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

بنابراین، وقتی می نویسید، یاد بگیرید که به زبانی (در این مورد، انگلیسی) فکر کنید که قرار است استفاده کنید.

البته، این واقعاً کارساز نخواهد بود، زیرا همیشه نمی‌توانید انتظار داشته باشید که یک تطابق دقیق در انگلیسی برای کلماتی که به دنبال آن هستید پیدا کنید، زیرا بسیاری از زبان‌ها مبتنی برفرهنگ هستند. ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما خطاهای بسیار کمتری در کار خود خواهید دید و در عین حال مهارت های خود را نیز تقویت خواهید کرد.

 

برای نگارش بهتر گرامر را مطالعه کنید.

دلیلی وجود دارد که مردم بر اهمیت نظریه بسیار تأکید می کنند. برای اینکه پایه‌ای قوی در زبان داشته مهم است که با یک  Wren and Martin معمولی برای گرامر بنشینید.

 

تلویزیون و فیلم تماشا کنید.

گاهی اوقات در حین تفریح زبان یاد بگیرید. گرامر مهم است، اما رسانه ها اغلب بینشی در مورد نحوه استفاده از زبان انگلیسی به صورت گفتاری ارائه می دهند. برنامه مورد علاقه خود را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید یا سعی کنید آخرین سریال کمدی NBC را تماشا کنید.

پس از مدتی سعی کنید فیلم‌ها و برنامه‌های انگلیسی را بدون زیرنویس تماشا کنید. از اینکه چقدر پیشرفت کرده‌اید شگفت زده خواهید شد!

 

از دوستان و سردبیران برای نگارش کمک بگیرید.

همیشه بهترین کار این است که نظر دومی در مورد نوشته خود داشته باشید، صرف نظر از زبان یا سطح راحتی شما. طبیعتاً، این بدان معناست که کمک گرفتن از دوستان یا ویراستاران حرفه‌ای خبره برای نگارش مقاله شما معجزه می کند.

همیشه ابزارهای ویرایش و تصحیح آنلاین وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. اگرچه ابزارهایی مانند Grammarly نه تنها به اشتباهات شما اشاره می کنند، بلکه توضیحی نیز در مورد آن به شما ارائه می دهند.

 

اینترنت بهترین دوست شما برای نگارش است.

تعداد زیادی منبع آنلاین برای بهبود نوشتار شما وجود دارد. آنها از منابع رسمی مانند Coursera – که در آن شما می توانید در MOOCs (دوره های آزاد گسترده آنلاین) برای ایجاد مهارت های زبانی خود شرکت کنید – تا انجمن های غیررسمی مانند Reddit – که در آن می توانید با سایر افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم هستند تعامل داشته باشید. نگرانی شما هر چه باشد، کمک زبانی یا حمایت اخلاقی، اینترنت دوست شماست. علاوه بر این، حدود 75٪ از محتوای موجود در شبکه به زبان انگلیسی است، به این معنی که مطالب خواندنی زیادی در اختیار شما قرار دارد. پس بخوانید!

 

بدون ترس بنویسید.

گاهی اوقات شروع سخت‌ترین کار است. ما متوجه شدیم که نوشتن به ویژه در زبان دوم چقدر دلهره آور است، اما شروع آن بسیار مهم است.

فقط بنویسید. نگران نباشید شما باید با اشتباه شروع کنید. و این اشکالی ندارد. با گذشت زمان، بهتر خواهید شد.

برای شما در نوشتن آرزوی موفقیت داریم. البته، اگر زمانی برای نوشتن خود نیاز به کمک داشتید، ویراستاران ما در گروه بیان همیشه در دسترس هستند تا به شما کمک کنند! اگر ایده دیگری برای بهبود مهارت نوشتن دارید که برای شما نیز مفید بوده است، به ما اطلاع دهید!

نویسنده

afsaneh es

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *