خدمات ویرایش حرفه ای

چند بار تا به حال یک سند مهم مانند پایان نامه، کتاب، رساله‌ی دکترا یا حتی ارائه‌ای برای مشتری را به پایان رسانده‌اید و نگران کیفیت متن بوده‌اید؟ چند بار احساس کرده‌اید که سبک نوشتاری شما، علیرغم ساعت‌ها تصحیح و ویرایش، چه توسط خودتان یا دوستان یا همکاران قابل اعتماد، به سطح مطلوبی که نیاز دارید، نرسیده است؟ شاید وقت آن رسیده باشد که خدمات ویرایش حرفه‌ ای را در نظر بگیرید. با خدمات ویرایش حرفه ای نه تنها دستور زبان سند شما بررسی می شود، بلکه می توانید صددرصد مطمئن باشید که مطالب مهم به صورت واضح و بدون غلط املایی یا کج فهمی بیان شده است.

سپردن متن به تصحیح‌کنندگان و ویراستاران حرفه‌ ای، مانند تیم بیان، چندین مزیت دارد:

  • نظرات دیگری را از متخصصان زبان خارج از پروژه یا تحقیق دریافت می‌کنید.
  • به وضوح ارتباط برقرار می‌کنید: هر ایده یا پیام پیچیده‌ای را به شیوه‌ای واضح و مختصر منتقل می‌ کنید.
  • تعداد تجدید نظرها را کاهش می‌دهید: نیازی به افراد بسیاری برای بررسی مجدد نخواهد بود.
  • اولویت بندی اطلاعات: مهم ترین اطلاعاتی که باید به اشتراک بگذارید را مشخص می کنید.
  • صرفه‌جویی در زمان: با دید حرفه‌ای به نسخه پیش‌نویس خود نگاه می‌کنید تا بتوانید بر روی مسائل مهم دیگر نیز تمرکز نمایید.
  • بهبود نوشتن: کیفیت، وضوح، سبک، سازماندهی و دستور زبان متن را ارتقا می بخشید.
  • سند خود را حرفه‌ای می‌کنید: نتیجه نهایی حرفه‌ای‌تر خواهد شد.

سطوح مختلف ویرایش وجود دارد. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید بررسی سریع دستور زبان است. در مواقع دیگر، ممکن است نگاهی عمیق تر داشته باشید.

ویرایش تکاملی یا اساسی

این مورد فشرده‌ترین شکل ویرایش است. جملات ممکن است حذف یا اضافه شوند، پاراگراف ها ممکن است بازنویسی شوند.

ویرایش فنی

گرامر، سبک، تکرار، اصطلاحات تخصصی و استفاده از کلمه ویرایش خواهد شد.

تصحیح

این مورد سبک ترین شکل ویرایش است که در آن فقط خطاهای کوچک تصحیح می شوند. این خطاها شامل دستور زبان، سبک (“چهار” به جای “4”، “گرم” به جای “g”)، املا (“to” و “too”، “تأثیر” و “اثر”)، حروف بزرگ و علامت گذاری هستند.

همچنین، جنبه‌های مربوط به ارائه و قالب بندی مناسب مقاله در هنگام ویرایش زبان نیز در نظر گرفته‌می‌شود. این جنبه‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • قالب‌بندی: ویراستار اطمینان حاصل می‌کند که سند مطابق با هدف نهایی، در قالب مورد انتظار مشتری است. برای مثال، یک روزنامه، یک مجله یا یک پایان نامه.
  • منابع: متون مورد مطالعه مجدداً بررسی می شوند تا مطمئن شوید که هر نقل قول مربوط به یک مورد در از منابع است.
  • جداول و نمودارها: این نوع اطلاعات تکمیلی ممکن است (البته بدون تغییر معنای آن) با هدف واضح تر، قابل فهم تر و دلپذیرتر برای خواننده، ویرایش شوند.

در خدمات ویرایش بیان، ما متوجه هستیم که نسخه پیش‌نویس مقاله شما چه مقدار برایتان اهمیت دارد. خدمات ویرایش حرفه‌ ای ما تضمین می‌کند که در بهترین شکل ممکن کار شما ویرایش شود.

نویسنده

afsaneh es

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *