blog

نحوه انتخاب بهترین ویراستار یا تصحیح کننده انگلیسی برای مقاله آکادمیک

ویرایش و تصحیح مقاله آکادمیک

مقاله تحقیقاتی شما کامل است. شما داده های خود را تجزیه و تحلیل کرده اید، روش کار خود را شرح داده‌اید، استدلال های خود را ارائه کرده‌اید. ویرایش آکادمیک انگلیسی مرحله بعدی است که اکثر نویسندگان آن را دشوار می دانند. انتخاب ویراستار انگلیسی آکادمیک ممکن است دشوار باشد. پیداکردن فردی که بتواند مشکلات گرامری و سبکی مقاله شما را برطرف کند به مهارت نیاز دارد. همچنین، آن شخص باید به اندازه کافی در مورد ویرایش و تصحیح مقاله آکادمیک آگاهی داشته باشد تا از قوانین و مقررات آن پیروی کند.

پس چگونه ویراستار انگلیسی آکادمیک ایده آل را برای خود انتخاب می کنید؟

 

چه چیزی خدمات ویرایش و تصحیح مقاله آکادمیک را متمایز می کند؟

از آنجا که خدمات تصحیح و ویرایش آکادمیک شامل تصحیح متن است، مردم اغلب آنها را اشتباه می گیرند. با این حال یک تمایز واضح بین آنها وجود دارد. بهترین زمان برای استفاده از خدمات ویرایش آکادمیک زمانی است که از قوی بودن کار خود مطمئن هستید. دانستن تمایز بین یک ویراستار انگلیسی آکادمیک و یک تصحیح کننده در فرآیند انتخاب فرد مناسب برای کارتان مناسب است.

در حین ویرایش مطالب آکادمیک، ویراستاران انگلیسی مشکلاتی را در قلب کار جستجو می کنند. آنها سازماندهی جملات و همچنین جریان کار و وضوح کلی متن را در نظر می گیرند. آنها علاوه بر بررسی گرامر و املا، به خوانایی، وضوح و لحن نیز توجه می کنند. اگر مقاله با اشکالات زیادی دارید که نیاز به تغییرات قابل توجهی دارد، معمولاً زمانی که تازه فرآیند نوشتن خود را شروع می کنید، انتخاب ویراستار انگلیسی بهترین گزینه است.

در حین استفاده از خدمات تصحیح آکادمیک، یک تصحیح کننده شامل خطاهای موجود در متن، مانند غلط املایی کلمات یا استفاده نادرست از علائم نگارشی می شود. اگر یک ویراستار انگلیسی قبلاً کار شما را ارزیابی کرده باشد و قبل از ارسال آن به بررسی نهایی برای اشتباهات زبانی یا علامت گذاری نیاز دارید، معمولاً به یک تصحیح کننده نیاز دارید.

ترکیب ویرایش و تصحیح معمولاً برای اسناد شما نیاز است. یک ویراستا انگلیسی می تواند اولین پیش نویس شما را بهبود بخشد و یک تصحیح کننده می تواند سند نهایی شما را کامل کند.

ویرایش و تصحیح

چگونه می توانم مقاله علمی خود را تصحیح کنم؟

تغییر دیدگاه خود در هنگام ویرایش یک مقاله آکادمیک، تجدید نظر در بخش های مختلف، چندین بار مطالعه و/یا تلاش برای ایجاد یک طرح کلی می تواند مفید باشد. در این بخش این تکنیک ها را بررسی می کنیم تا بتوانید مقاله خود را به طور انتقادی اصلاح کنید.

پذیرش اینکه عملاً هر چیزی در مقاله شما می تواند حذف شود، سخت ترین جنبه خدمت به عنوان ویراستار و تصحیح کننده انگلیسی آکادمیک شماست. بسیاری از دانشمندان ماه ها، اگر نگوییم سال ها، روی مقالات خود کار می کنند.

در نظر گرفتن نکته‌ای که ساعت‌های بی‌پایانی برای اصلاح و تقویت آن صرف کرده‌اید، می‌تواند ناامیدکننده باشد، اما در نهایت متوجه می‌شوید که پشتیبانی کمی از مقاله شما ارائه می‌کند. اگر می خواهید تصحیح مقاله خود را امتحان کنید، چندین مرحله وجود دارد که می توانید انجام دهید.

 

1- تغییر دیدگاه خود را در نظر بگیرید.

گاهی اوقات پس از مطالعه گسترده چیزی، توانایی مشاهده عینی آن را از دست می دهید. ممکن است نتوانید تشخیص دهید چه چیزی کم است یا با چشمان بسته به اشتباهات تایپی بدیهی چشم پوشی کنید.

 

2- در این شرایط، دیدگاه خود را تغییر دهید.

به جای اینکه مقاله آکادمیک خود را روی صفحه ببینید، آن را چاپ کنید و در دستان خود نگه دارید. یک رویکرد کاملاً جدید برای خواندن سندتان ، چاپ کردن آن است. چشمان شما چیز جدیدی را تجربه می کنند. بنابراین، نتیجه گیری وضعیت دشوارتر خواهد بود.

از طرف دیگر، ممکن است فونت یا اندازه متن مقاله خود را تغییر دهید. از اینکه چقدر تغییر فونت می تواند بر تجربه مطالعه شما تأثیر بگذارد، شوکه خواهید شد. جملات را به روشی جدید می خوانید و حتی ممکن است چیزهای جدیدی بیابید که معنی ندارند!

شما می توانید با تغییردادن مقاله خود، دیدگاه تازه ای به دست آورید. همچنین، شما را از سر زدن به کلمات یا عباراتی که ممکن است به توجه شما نیاز داشته باشد، باز می دارد.

 

3- مقاله آکادمیک شما باید در بخش‌هایی اصلاح یا ویرایش شود.

هر زمان که احساس استرس، عصبانیت، ناراحتی یا هر چیز دیگری جز خونسردی و اعتماد به نفس داشتید، مقاله خود را زمین بگذارید و از آن فاصله بگیرید. توصیه می شود وقت خود را صرف کنید و با اطمینان بخش به بخش کارهای آکادمیک خود را ویرایش کنید. این استراتژی به طور قابل توجهی کارآمدتر از عجله‌کردن و از دست‌دادن اشتباهات آشکار است.

می‌توانید طوری رفتار کنید که گویی هر جزء مختص خودش است و محتوای دیگری وجود ندارد. این به شما یک تجربه کاملا متفاوت در هنگام مطالعه مطالبتان می دهد. با مطالعه مطالب در بخش ها به جای تلاش برای مرور یکباره آن، می توانید آن را بهتر درک کنید.

به علاوه، به شما امکان می دهد سرعت خود را کاهش دهید. و وقتی در حین مطالعه سرعت خود را کاهش دهید، خطاهای بیشتری خواهید دید.

 

4- مقاله خود را چندین بار بخوانید.

معمولاً، ویراستاران آکادمیک انگلیسی یک مقاله را حداقل دو بار بررسی می‌کنند تا مطمئن شوند که تمام اشتباهات و غلط‌های املایی را بررسی کرده‌اند. اگر می‌خواهید ویرایش آکادمیک خود را انجام دهید، دانشگاه آرکانزاس لیتل راک توصیه می‌کند که از طریق سند خود پاس‌های متعددی را انجام دهید (یکی برای املا، یکی برای علامت‌ گذاری و غیره).

شگفت انگیز است که وقتی چیزی را بیش از یک بار می خوانید، پیداکردن اشتباهات چقدر ساده است. در واقع، ویراستاران و تصحیح‌کنندگان با بررسی چندین بار اطلاعات، رایج‌ترین خطاها را کشف می‌کنند.

 

5- ایجاد یک طرح کلی معکوس را در نظر بگیرید.

با استفاده از طرح کلی معکوس می توانید ایده‌های خود را واضح تر ببینید. از پایان مقاله آکادمیک خود به عقب برگردید، و در حین حرکت، هر نکته‌ای را که در هر پاراگراف ذکر شده است، متمایز کنید. قبل از مرتب‌کردن مجدد پاراگراف ها، نکات خود را بر اساس اهمیت مرتب کنید تا مهم ترین نکات در اولویت قرار گیرند.

پس از انجام این کار، اگر متوجه شدید که باید پایان نامه یا کل مقاله خود را اصلاح کنید، تعجب نکنید.

 

چگونه می توانم برای مقاله آکادمیک خود کمک ویرایش یا تصحیح دریافت کنم؟

پیداکردن فردی آگاه در مورد موضوع تحصیلی شما می تواند در مواقعی که برای ویرایش انگلیسی یا کار تصحیح آکادمیک به کمک نیاز دارید مفید باشد. فراموش نکنید که همکاران شما نیز احتمالاً مشغول هستند. اگر آنها نه می گویند، مهم است که مهربان باشید. همچنین اگر پاسخ مثبت دادند، ضرب الاجل تعیین کنید و از انتقاد از کار خود بپرهیزید.

اگر نمی توانید از یک سرویس ویرایش یا تصحیح آکادمیک استفاده کنید، تماس با یکی از دوستان یا اعضای خانواده برای کمک به شما یک جایگزین عالی است. هیچ چیز سودمندتر از این نیست که چشمان تازه چیزی را که قبلاً بارها بررسی کرده اید بررسی کنید.

با این حال، قبل از پرسیدن از یک دوست، معلم یا همکلاسی باید چند نکته را در نظر بگیرید.

 

فردی را انتخاب کنید که رشته‌تحصیلی شما را درک کند.

اگر می خواهید یک ویرایشگر انگلیسی آکادمیک در میان همتایان، معلمان یا سایر افراد آکادمیک خود پیدا کنید، به دنبال افراد آگاه در مورد موضوع تحصیلی خود باشید. با صحبت با مشاور دانشگاهی یا بخش خدمات دانشجویی دانشگاه خود، منابعی را برای ویرایش یا تصحیح آکادمیک در دسترس بیابید.

اکثر مؤسسات با ارائه گروه‌ها، راهنماها، برنامه‌ها و سایر مطالب مفید، از افرادی که در ویرایش یا تصحیح مقاله آکادمیک به کمک نیاز دارند، حمایت می‌کنند. حتی لازم نیست در برخی موسسات دانشجو باشید تا از مشاوره آنها بهره ببرید!

 

به یاد داشته باشید که دیگران مشغول هستند.

با این وجود، به خاطر داشته باشید که همتایان و سرپرستان شما مانند شما روی مقالات خود کار می کنند.

اساتید شما باید ضمن تدریس، برگزاری کارگاه ها، شرکت در جلسات و نظارت بر کار دانشجویی، وظایف تحقیقاتی خود را مدیریت کنند.

در حالی که درخواست یک دیدگاه جدید و یک ویرایش محتاطانه ممکن است درخواستی ساده به نظر برسد، انجام نادرست آن می‌تواند باعث آسیب‌دیدن روابط و آسیب رساندن به احساسات شود.

 

اگر امتناع کردند مودب باشید.

هنگام درخواست کمک مهربان و محترمانه رفتار کنید و اگر پاسخ منفی دریافت کردید، آن را با مهربانی بپذیرید. در اینجا چند تصویر وجود دارد:

  • مودب باشید: از لطفا در سوال خود استفاده کنید. ساده به نظر می رسد، اما گاهی اوقات فراموش کردن آن آسان است! و گفتن “لطفا” اغلب کمک می کند. لطفاً آنچه را که نوشته‌ام ارزیابی کنید و برای چند دقیقه به من اطلاع دهید که آیا در مسیر درستی هستم؟» پاسخ مناسبی است.
  • با ملاحظه رفتار کنید: ممکن است با احترام از آنها بپرسید: “می دانم که سرتان شلوغ است، اما آیا می خواهید به من لطفی کنید؟”
  • برازنده باشید: حتی اگر پاسخ «نه» باشد، باز هم می‌توانید با گفتن «به هر حال متشکرم» کمی لطف کنید. آیا شخص دیگری را می شناسید که بتواند کمک کند؟»

 

یک مهلت تعیین کنید.

اگر پاسخ مثبت است، از آنها تشکر کنید و زمانی را برای پس‌گرفتن مقاله‌اصلاح‌شده خود ترتیب دهید. حتی اگر قبل از ارسال مقاله خود زمان زیادی دارید، نگویید: «هر وقت می توانید این کار را انجام دهید».

شما نمی خواهید در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید کسی را مجبور کنید که مقاله شما را بخواند تا مهلت مقرر را رعایت کند!

 

انتقاد نکنید.

اگر مقاله خود را پس گرفتید و فکر نمی کنید دوست یا همکارتان کار بزرگی انجام داده است، از آنها انتقاد نکنید. در عوض، توجه خود را به این احساس قدردانی معطوف کنید که آنها برای کمک به شما وقت گذاشتند و تمام تلاش خود را کردند.

 

خدمات ویرایش و تصحیح مقالات آکادمیک چقدر هزینه دارد؟

هزینه خدمات ویرایش و تصحیح آکادمیک بسته به زمان تحویل، فرمت سند و سطح ویرایش مورد نیاز متفاوت است. ویرایش و تصحیح آکادمیک با یکدیگر متفاوت است و شرکت‌های مختلف قیمت‌های متفاوتی را دریافت می‌کنند.

هنگام تخمین قیمت خدمات ویرایش یا تصحیح مقاله آکادمیک باید عوامل زیر را در نظر گرفت:

 

زمان

زمان یک نکته مهم است. زمان‌بندی هم بر هزینه ویرایش مقاله و هم بر سرعت ویرایش و اتمام کارتان تأثیر دارد. ایده خوبی است که مقاله خود را مدت ها قبل از موعد مقرر برای یک ویراستار  انگلیسی بفرستید تا از پرداخت هزینه بیشتر برای یک کار عجله جلوگیری کنید.

یک مهلت تعیین کنید تا یک ویراستار حداقل 48 ساعت قبل از سررسید مقاله شما را ارزیابی کند تا پس از دریافت مجدد آن زمان زیادی برای انجام تغییرات و اصلاحات داشته باشید.

 

خدمات ویرایش دانشگاهی و تصحیح در انواع مختلف

هزینه ویرایش و تصحیح آکادمیک متفاوت خواهد بود زیرا آنها یکسان نیستند. تصحیح آکادمیک یک بررسی اساسی تری برای گرامر، املا و علامت گذاری است، در حالی که ویرایش آکادمیک نیاز به تجزیه و تحلیل متن به صورت دقیق تری دارد. به همین دلیل، برخی از شرکت‌هایی که مقالات آکادمیک را ویرایش می‌کنند، هزینه بیشتری برای ویرایش دریافت می‌کنند.

هنگام تخمین هزینه مراقب خدمات سطحی یا غیرمجاز باشید. اگر می‌خواهید یک ویرایش کامل و بازخورد مفید داشته‌باشید، آماده‌باشید که برای سطوح بالاتر یا پاداش‌های دیگر هزینه بیشتری بپردازید.

 

ویرایش سریع آکادمیک

سرعت استاندارد برای ویرایش آکادمیک 1000 کلمه در ساعت است، بنابراین در نظر بگیرید که ویرایش یا تصحیح کار شما چقدر طول می کشد. این بدان معناست که ویرایش کامل یک مقاله تحقیقاتی 30000 کلمه ای باید حدود 30 ساعت طول بکشد.

ارزش سه روز کار سه روز کاری ده ساعته خواهد بود (زیرا ویراستاران هم مانند بقیه باید بخورند و بخوابند). بنابراین، زمانی که تعداد کلمات خود را تعیین کردید و آن را با میانگین 1000 کلمه در ساعت مقایسه‌کردید، باید بتوانید تخمین بزنید که چقدر سریع مقاله شما برگردانده‌می‌شود.

 

تقسیم کار

برخی از خدمات ویرایش و تصحیح مقاله آکادمیک زمان بازگشت 24 ساعت یا کمتر را تضمین می کنند. اما، تقسیم کار بین ویراستاران راه دیگری برای ویرایش یا تصحیح نوشتار آکامیک شماست. کار شما به بخش هایی تقسیم می شود تا بسیاری از ویراستاران بتوانند همزمان روی آن کار کنند.

در حالی که انجام این کار روند را تسریع می کند، ممکن است به توصیه های سردبیری متناقض یا مسائل دیگر منجر شود وقتی پازل دوباره کنار هم قرار می گیرد. بنابراین، آن را در نظر داشته باشید.

 

شهرت خدمات ویرایش و تصحیح آکادمیک

از هر گونه خدمات ویرایش یا تصحیح انگلیسی آکادمیک با شهرت بد باید اجتناب شود. علاوه بر این، از کسب و کارهایی که صرفاً به سیستم های کامپیوتری برای انجام کار خود متکی هستند، خودداری کنید. نرم افزار ویرایش آکادمیک هنوز به اندازه کافی پیشرفته نیست که بتواند یک سند را بخواند و متن آن را به طور کامل درک کند تا خطاهای منطقی، نقل قول های ضعیف، ادعاهای پشتیبانی نشده یا انحرافات غیر ضروری را شناسایی کند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، به شرکت‌هایی که به شکایات شما پاسخ نمی‌دهند یا در صورت نارضایتی شما از ویرایش یا تصحیح مقاله آکادمیک خود، پیشنهاد اصلاح نمی‌دهند، نباید اعتماد کرد.

 

اثبات کیفیت

شرکتی که برای مدتی فعال بوده است بهترین گزینه شما برای خدمات ویرایش یا تصحیح مقاله آکادمیک است. ارائه دهنده ای را انتخاب کنید که ویرایش مقاله آکادمیک را ارائه می دهد و ویژگی های زیر را دارد:

  • ویراستاران انسانی با آموزش و تجربه
  • سابقه کاری
  • بسته به خدمات ویرایش آکادمیک انگلیسی یا تصحیح آکادمیک مورد نیاز، قیمت تعیین‌شده‌ای وجود داشته‌باشد.
  • هم ظرفیت ارائه نقد سازنده و هم کار ویرایش آکادمیک دقیق

کلام آخر

به یاد داشته باشید که ویرایش آکادمیک همیشه سودمند است و همه نویسندگان آن را به عنوان مرحله ای مهم در فرآیند نوشتن می بینند، صرف نظر از اینکه تصمیم دارید چه کسی را به عنوان ویراستار یا تصحیح انگلیسی دانشگاهی خود استخدام کنید.

برای اطمینان از اینکه استدلالی روشن، هوشمندانه و قانع‌کننده ایجاد کرده‌اید و به مجموعه دانش در جهان اضافه کرده‌اید، به شخص دیگری اجازه دهید کار شما را ویرایش و تصحیح کند. سرویس ویرایش بیان به شما کمک می کند تا جملات خود را جلا دهید و صدای خود را در دنیای آکادمیک دانش بازتاب دهید.

نویسنده

afsaneh es

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *